Poslední zářijová hodina výtvarné výchovy v 9. třídě byla věnovaná tvoření. V rámci měsíčního projektu „Ahoj moře!“ se chlapci a děvčata proměnili na námořníky. Úkolem dnešní hodiny je vytvořit z velkého kusu papíru prostorovou práci, která se vztahuje k moři. Žáci mohou papír muchlat, trhat a různě ohýbat. Pracují ve dvojicích a po 10 minutách jsou výtvory hotové. Tím však úkol neskončil. Nastává prohlídka sochařských prací a žáci píší k jednotlivým dílům, co jim to připomíná. Vyvrcholením je název, který nakonec napíše každá dvojice.
Cílem tohoto snažení byl rozvoj výtvarné představivosti a samozřejmě i pobavení. V hodinách výtvarné výchovy se snažíme uplatňovat prvky „artefiletiky“, která klade důraz na hravé výtvarné a dramatické tvoření s prožitkem, díky němuž můžeme lépe poznávat sebe i druhé.
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
Přidat komentář