V závěru pololetí dostali žáci vysvědčení formou známek, které objektivně hodnotí jejich školní výkon. V naší škole považujeme za velmi důležité ptát se žáků, jak hodnotí svůj výkon a znalosti oni sami. A nejen to. V uplynulých dvou dnech všichni naši žáci přemýšleli nad svojí schopností se soustředit na práci, zodpovědností, aktivitou v hodinách, komunikačními dovednostmi, samostatností i schopností spolupracovat ve skupině. Mladší děti z 1. – 3. třídy vyplňovaly sebehodnocení tužka-papír, starší (4. – 9. třída) elektronicky na počítačích přes MS Forms. Že to není vždycky úplně jednoduché upřímně si odpovědět na to, jak posuzuju a vnímám sám sebe, si můžete vyzkoušet taky. V čem jsem dobrý? Jaké jsou moje silné stránky? V čem jsem na sobě zapracoval a zlepšil se za posledních pár měsíců? V jaké oblasti se chci zlepšit? Co nebo kdo mi může pomoci? Schopnost sebehodnocení je potřeba trénovat a budovat si tak zdravé sebevědomí. Zároveň nám ukazuje naše slabší místa, na kterých můžeme pracovat. Proto sebehodnocení mělo, má i bude mít u nás ve škole svoje místo.